Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2012. július 11., szerda

Sárgabarackos pite - Update kiadásban

Ez az első sárgabarackos pitém idén nyáron, amiről fénykép is készült. Múlt héten hétvégén, amikor hazamentem, megsütöttem a család kedvenc sárgabarackos pitéjét, de elfogyott, még mielőtt lencsevégre kaphattam volna. Ezt a receptet a Nők Lapja Konyha legfrissebb számában találtam. Kicsit változtattam a hozzávalókon, a porcukrot Update zéró cukorra, a lisztet  I Update lowcarb mixre cseréltem, így már lelkiismeret-furdalás nélkül fogyasztható :)



Hozzávalók:10 dkg vaj vagy margarin (szobahőmérsékleten)

2 evőkanál Update zéró cukor (99% erythritol)
2 tojás
1 dl joghurt
1 teáskanál rum vagy rumaroma
12 dkg liszt (6 dkg búzaliszt + 6 dkg update lowcarb mastermix)
5-6 sárgabarack




1. A vajat a cukorral egy tálban robotgéppel elkavarjuk, majd hozzáadjuk a tojásokat, a joghurtot és rumot. 
2. Ha a massza homogén, hozzáadjuk fokozatosan a lisztet is és jól eldolgozzuk a vajas masszával. 
3. Melegítsük elő a sütőt 180°C-ra. Egy kb. 20 cm átmérőjű tortaformát vagy piteformát margarinnal kikenünk majd kilisztezünk.
4. A tésztát öntsük a formába, helyezzük rá szépen a már felszeletelt sárgabarackot és tegyük a formát az előmelegített sütőbe. 
5. Kb. 25-30 perc alatt készre sütjük.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena