Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2013. január 8., kedd

Az 50 legjobb gasztrofotó 2012-ben - nemzetközi lista

A népszerű BuzzFeed portál összeállított egy listát 2012 50 legjobb gasztrofotója kategóriában. 

1. helyezett: Hungry Ghost food+travel blog szerzőjéé a "Stone fruits", azaz csonthéjas gyümölcsök c. képével.


2. helyezett: Tara O'Brady, a Seven Spoons.net szerkesztője a tavaszi rizssalátájának hozzávalóit ábrázoló képpel


3. helyezett:  Katie Quinn Davies "lisztes" képe


4. helyezett: A fehér ribizli a 4. helyre tornászta fel  a listán Nicole Franzent és blogját. 


5. helyezett: Linda Xiao (thetarttart.com) a borjú frittata készítését megelőző pillanatképével.


6. helyezett: Nicky&Max cherry tomato-ja


7. helyezett: Fenyőmag & parmezán by Happyolks
 

8. helyezett: Hugh Forte, a sproutedkitchen.com szerkesztője a pirított vajas ,eszpresszókávés chocolate chip muffinjának fázisfotójával.


9. helyezett: Stephanie Shih /dessertsforbreakfast.com/ szilvakompozíciója


10. helyezett: Kankana Saxena és a Murgh chicken kormájának előkészülete során lencsevégre kapott fotója.


A további 40 helyezett képet ITT tekinthetitek meg.

Év elején mindenki értékeli az előző évet, számot vet a sikerekről, esetleges kudarcokról. Van aki fogadalmakat is tesz az új évre, van aki nem, mondván, úgysem tartja be, azonban szerintem nincs olyan, aki ne álmodozna, ne szőne titkos terveket.

Én sem tettem másképp. Összegeztem a tavalyi évet, megnéztem, mit értem el, mit csinálhattam volna másképp, illetve miben kell fejlődnöm ahhoz, hogy elérjem az idei évre kitűzött céljaimat. 

Az idei célok megvalósításán már gőzerővel dolgozok :), de most még szeretek visszakanyarodni egy kicsit 2012-re, hiszen rengeteg érdekesség, megosztani való történt mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.

Csók

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena