Török, magyar, svéd édességek és más finomságok, amiknek senki nem tud ellenállni...

2012. december 9., vasárnap

Sajtos muffin - vigyázat: addiktív


Lilakancsó Zsani zöldpestós muffinja annyira ízlett, hogy ma én is kedvet kaptam megsütni, illetve fel kellett avassam az új szuper telefonom kameráját:) (Szuper képeket csinál, nem?). Mivel azonban nagyon sok sajtom van itthon, arra gondoltam, kihagyom a pestót és helyette egy csomó reszelt sajtot keverek a tésztába (ettől majdnemhogy nyers hatású a közepe, de nem kell megijedni, csak a megolvadt sajttól érezzük annak - csillagos ötös), plusz rendesen megszórtam a tetejét is.

Háááát, meg kell állapítsam, ez jobb és puhább mint bármelyik pogácsa, amit életemben ettem! Ezek után csak ezt fogom készíteni. Ildi barátnőmnek is annyira ízlett, hogy holnap este újabb adag készül belőle. Ami a puhaságán felül nagy előnye, az a gyorsaság, hiszen hipp-hopp megvan, mivel nem kell keleszteni mint egy pogácsát. Reggelire kávé vagy tea mellé tökéletes reggeli.
 

Hozzávalók (6 db-hoz):
10 dkg vaj
12 dkg liszt
1 teáskanál sütőpor
1 teáskanál só 
150 g natúr joghurt
1 tojás
5- 10 dkg sajt (ízlés szerint)


1. Előmelegítjük a sütőt 200°C-ra.

2. A vajat felolvasztjuk, majd egy nagy tálban elkeverjük a tojással, hozzáadjuk a lisztet, sót, sütőport, joghurtot, majd végül a reszelt sajtot.

3. A tésztát kivajazott muffinformákba kanalazzuk. (Amit most megtanultam, hogy nem szabad sós muffint muffinpapírba tölteni, mert beleragad!! Persze így sem veszett kárba, kieszegettük a papírból :). Az előmelegített sütőben tűpóbáig (kb. 20-25 percig) sütjük.

Vigyázat, függőséget fog okozni!:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Baklavaria Café, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena